Wanneer heeft u voor het laatst gekeken naar uw eigen website? Is de informatie en beeldmateriaal nog up to date?
Uw website is het visitekaartje van uw praktijk. Het dient meer dan alleen als informatiebron, het is een afspiegeling van wie u bent en wat u wilt uitstralen. Denk vooraf goed na wat de boodschap moet zijn en welke informatie (potentiele) patiënten nodig hebben. Betrek in dit proces ook uw medewerkers. Zij kunnen interessante input leveren bij het opzetten en ontwikkelen van tekst en beeldmateriaal.
Het is misschien niet zo gebruikelijk maar voorzie uw website van recensies. Laat patiënten hun ervaringen vertellen die zij hebben met de behandelaar en de medewerkers. De praktijk wordt gepromoot en biedt de lezer vertrouwen in de deskundigheid van uw team.
Praktijken zijn telefonisch niet altijd goed bereikbaar. In deze 24/7 maatschappij willen patiënten meteen kunnen handelen. Biedt daarom patiënten de mogelijkheid om online (controle) afspraken te maken en aan nieuwe patiënten om zich in in te schrijven.
Uw website is het visitekaartje van uw praktijk. Het dient meer dan alleen als informatiebron, het is een afspiegeling van wie u bent en wat u wilt uitstralen. Denk vooraf goed na wat de boodschap moet zijn en welke informatie (potentiele) patiënten nodig hebben. Betrek in dit proces ook uw medewerkers. Zij kunnen interessante input leveren bij het opzetten en ontwikkelen van tekst en beeldmateriaal.
Het is misschien niet zo gebruikelijk maar voorzie uw website van recensies. Laat patiënten hun ervaringen vertellen die zij hebben met de behandelaar en de medewerkers. De praktijk wordt gepromoot en biedt de lezer vertrouwen in de deskundigheid van uw team.
Praktijken zijn telefonisch niet altijd goed bereikbaar. In deze 24/7 maatschappij willen patiënten meteen kunnen handelen. Biedt daarom patiënten de mogelijkheid om online (controle) afspraken te maken en aan nieuwe patiënten om zich in in te schrijven.